MARKETINGOVÁ PODPORA
Základní nabídka jednotlivých služeb
Strategie značky, marketingová komunikace a zákaznická segmentace
- 
Návrh a správa PPC kampaní cílených nejen na prodej na Amazonu 
- 
Direct marketing včetně kompletní produkce a designu 
- 
Email marketing včetně kompletního HTML /CSS designu 
- 
Grafický design včetně produkce videa a animací 
- 
Návrh bannerů a dalších reklamních formátů pro online komunikaci a reklamu 
- 
Kompletní výroba marketingových produktů, především se zaměřením na komplexní projekty 
- 
Zaměření databázového marketingu na správu dat a obchodní využití zákaznických dat 
- 
Databázový marketing – správa a využití zákaznických dat pro podnikání na Amazonu 
- 
Návrh věrnostních programů v segmentech B2C + B2B a jejich kompletní řízení 
Jak a pro co mohou být naše služby využity?
Typ komunikace
- 
Správné cílení na zákaznické segmenty a podpora produktů v obou segmentech B2C a B2B 
- 
Fanouškovský marketing – podpora značky a budování dlouhodobých vztahů (online butik) 
- 
Direct komunikace (direct maily, individuální nabídky) 
- 
Komunikace v místě prodeje (specifická podpora konkrétního produktu, komunikace značky, pomoc při výběru) 
- 
CRM komunikace (interaktivní časopisy, projekty na udržení zákazníků, individuální nabídky) 
- 
Akce (prezentace produktů, navigace, zábava) 
- 
Public Relation aktivity (pozvánky, představení produktů, tiskové konference) 
- 
Podpora Prodejních kanálů, včetně správného využití Amazon FBA/FBM modelu 
Využití
- 
Akvizice nových zákazníků 
- 
Retence stávajících zákazníků 
- 
Komunikace značky a produktu 
- 
Výstavy, showroomy, mobilní prezentace 
- 
Interaktivní podpora produktu nebo akcí 
- 
Nástroj podpory prodejních kanálů 
NÁŠ PŘÍSTUP K VĚCI
U nás nenajdete žádné „krabicové“ produkty. Vytváříme individuální zákaznická řešení, která pokrývají potřeby vašich zákazníků a využívají nejnovější technologie dneška.
... a toto je náš přístup Amazon money
- 
Pochopení Vašeho produktu a cíle komunikace 
- 
Společná analýza Vašich (zákaznických) potřeb komunikace 
- 
Návrh řešení a příprava prototypu včetně kalkulace ROI. Zákaznické testování – sběr zákaznických komentářů 
- 
Úprava konceptu řešení komunikace na základě vyhodnocení všech komentářů 
- 
Design a výroba finálního produktu 
- 
Kontinuální získávání zákaznických komentářů a pravidelná úprava produktu dle Vašich požadavků 
Umíme kompletní outsourcing zákaznického butiku značky
- 
Kompletní vytvoření online butiku (včetně grafického 
a technického řešení)
- 
Vytvoření struktury prodejních položek, jejich návrh a vlastní výroba (využití již existujících produktů) 
- 
Vytvoření B2C (popřípadě B2B – firemní) struktury prodeje 
a logistiky
- 
Zajištění online marketingové komunikace pro podporu e-shopu (spojení s ATL /BTL komunikací seriálu) 
- 
Distribuce objednávek a zákaznická podpora pro všechny segmenty zákazníků 
- 
Zajištění offline prezentace / prodeje v rámci marketingových aktivit 
- 
Smluvní poplatek za realizované prodeje (formou % výše z obratu nebo ze zisku) 
- 
Ukázka řešení: www.subaru-butik.cz 

