MARKETINGOVÁ PODPORA
Základní nabídka jednotlivých služeb
Strategie značky, marketingová komunikace a zákaznická segmentace
-
Návrh a správa PPC kampaní včetně Google Merchant
-
Direct marketing včetně kompletní produkce a designu
-
Email marketing včetně kompletního HTML /CSS designu
-
Grafický design včetně produkce videa a animací
-
Návrh bannerů a dalších reklamních formátů pro online komunikaci a reklamu
-
Kompletní výroba marketingových produktů, především se zaměřením na komplexní projekty
-
Zaměření databázového marketingu na správu dat a obchodní využití zákaznických dat
-
Databázový marketing – správa a využití zákaznických dat
-
Návrh věrnostních programů v segmentech B2C + B2B a jejich kompletní řízení
Jak a pro co mohou být naše služby využity?
Typ komunikace
-
Správné cílení na zákaznické segmenty a podpora produktů v obou segmentech B2C a B2B
-
Fanouškovský marketing – podpora značky a budování dlouhodobých vztahů (online butik)
-
Direct komunikace (direct maily, individuální nabídky)
-
Komunikace v místě prodeje (specifická podpora konkrétního produktu, komunikace značky, pomoc při výběru)
-
CRM komunikace (interaktivní časopisy, projekty na udržení zákazníků, individuální nabídky)
-
Akce (prezentace produktů, navigace, zábava)
-
Public Relation aktivity (pozvánky, představení produktů, tiskové konference)
-
Podpora Prodejních kanálů (obchodní zástupci – interaktivní prezentace)
Využití
-
Akvizice nových zákazníků
-
Retence stávajících zákazníků
-
Komunikace značky a produktu
-
Výstavy, showroomy, mobilní prezentace
-
Interaktivní podpora produktu nebo akcí
-
Nástroj podpory prodejních kanálů
NÁŠ PŘÍSTUP K VĚCI
U nás nenajdete žádné „krabicové“ produkty. Vytváříme individuální zákaznická řešení, která pokrývají potřeby vašich zákazníků a využívají nejnovější technologie dneška.
... a toto je náš přístup
-
Pochopení Vašeho produktu a cíle komunikace
-
Společná analýza Vašich (zákaznických) potřeb komunikace
-
Návrh řešení a příprava prototypu včetně kalkulace ROI. Zákaznické testování – sběr zákaznických komentářů
-
Úprava konceptu řešení komunikace na základě vyhodnocení všech komentářů
-
Design a výroba finálního produktu
-
Kontinuální získávání zákaznických komentářů a pravidelná úprava produktu dle Vašich požadavků
Umíme kompletní outsourcing zákaznického butiku značky
-
Kompletní vytvoření online butiku (včetně grafického
a technického řešení)
-
Vytvoření struktury prodejních položek, jejich návrh a vlastní výroba (využití již existujících produktů)
-
Vytvoření B2C (popřípadě B2B – firemní) struktury prodeje
a logistiky
-
Zajištění online marketingové komunikace pro podporu e-shopu (spojení s ATL /BTL komunikací seriálu)
-
Distribuce objednávek a zákaznická podpora pro všechny segmenty zákazníků
-
Zajištění offline prezentace / prodeje v rámci marketingových aktivit
-
Smluvní poplatek za realizované prodeje (formou % výše z obratu nebo ze zisku)
-
Ukázka řešení: www.subaru-butik.cz